Showing posts with label Tag2. Show all posts
Showing posts with label Tag2. Show all posts

Thursday, February 4, 2010

Tag!! (harga)

kena tagged ko Big sis Eina

xrajin lagi main benda tag2 nih...so, lets try!!!


1) Adakah anda rasa anda HOT??

xbukak kipas...panas laa wei


2) Upload gambar kegemaran anda






3) Cerita pasal gambar...
Moe Moe Kyun!!!
(baru abis tengok anime K-ON!)


4) Bila terakhir kali makan pizza?
taun lepas mase birthday!(celebrate kat skul!!)


5) Lagu terakhir anda dengar

Fuwa Fuwa Times!!!!


6)Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
baca buku soalan undang2 jalanraya...test esok woo


7) Selain nama sendiri anda dipanggil nama apa?

ariff, adik, ayih, rumy, uncle dik, zoidiect, ZD



Tag lagi 8 orang.
(ah sudoh...xcukup orang nih...)

1. Ani!!

2.Yah(e.t)

3.mangyver5223

4.ChubbyBots!

5.inani

6.streamline

7.xtau

8.xtau

9) Siapakah orang No.1 kepada anda?
doctor-to-be!!ngehehehehehe...


10) Kata sesuatu mengenai orang No.5?

speaker announcement ntuk blok C Smach


11) No.3 ada hubungan dengan siapa?
Gunpla!!


12) Bagaimana pula dengan orang No.4?
sensei for gunpla-ing


13) Pesanan kepada orang No.6
derak kb?


14) Kata-kata cinta untuk No.2

nok myspace?


15) Adakah No.7 dan No.8 mempunyai persamaan?
xtau


16) Berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang men'tag' anda.

kakak sulung ak~~
duk Jepun~~~
gonna sit for final exam doh~~~
Ina nok kucing loni~~
Ina ado Setsuna--


17) Persamaan kambing dengan lembu.
dua2 nih akan berada di padang dekat tali air waktu petang....
(dan saya berperang dengan nyamuk dan pacat)


18) Perasaan buat tag ni.

xtau.....nok.......kato......gapo......


19) Adakah anda tahu si razman tu sengal?

?


20) Gay or Les?

WTF!!?

xtau nak buat apa2......

cannot figured out anything to overcome my extreme boredom....

.